Tajemné symboly v Logu českých firem

Většina firem v České republice si neuvědomuje, že v jejich logo jsou skryté tajné symboly, které mají vliv na naše podvědomí. Někteří konspirační teoretici tvrdí, že tyto symboly mají vliv i na naše rozhodování a chování. V tomto článku se podíváme na některé známé loga a odhalíme, jaké symboly v nich mohou být skryté.

Logo České pošty

Logo České pošty zahrnuje modrou barvu s vlajkou, letopočtem 1462 a kulatým razítkem. Avšak podle konspiračních teoretiků v logo CP je skryté tajné kódování. Písmeno „C“ znamená „Conservative“, což znamená konzervativní. „P“ znamená „Party“, což je strana, a „CP“ v kruhu představuje tajnou skupinu konzervativních politiků. Tyto politiky podporuje Česká pošta, aby tvořili vládu. Objevil se dokonce i návrh, že Česká pošta je místem setkávání českých špiónů.

Logo ČEZu

Logo ČEZ má jednoduchý design, nicméně podle některých lidí je plné tajného symbolu. Logo obsahuje žlutou a černou barvu, ale kromě toho obsahuje i tři trojúhelníky. Podle konspiračních teoretiků symbolizují tyto trojúhelníky tři protikladné prvky: elektřiny, ovládání a nadřazenost. Horizontální čára uprostřed logo naznačuje, že tyto prvky spojují sílu k dosažení cíle. Podle této teorie ČEZ aktivně manipuluje s elektřinou a ovládá naše myšlení tak, aby byla společnost na jeho straně.

Logo Komerční banky

Logo Komerční banky podle mnoha lidí obsahuje symboliku ovládání. V logu je červená koule, která pro některé představuje kontrolu. Ta kontrola je navíc podtržená tím, že je hodně červená. Podle konspiračních teoretiků se Komerční banka snaží získat kontrolu všeho v opačném smyslu, nicméně nepřímým způsobem. Komerční banka je dle nich velmi mocnou korporací, která se snaží uzurpovat veškerý finanční trh.

Logo O2

Logo O2 je plné různých prvků, které mohou symbolizovat různé významy. Logo se skládá z modré a bílé barvy a obsahuje slovo „O2“. Podle konspiračních teoretiků představuje logo OK dva trojúhelníky – jeden nahoru a jeden dolů – které symbolizují důležitost vzít v úvahu jak pozitivní, tak negativní aspekty ve všem, co děláme. Oko uprostřed je také symbolem zevnitř ovládajícím vnější svět. Podle těchto teoretiků O2 aktivně se snaží ovládat náš život zevnitř, nikoli zvenčí.

Logo Skoda Auto

Logo Skoda Auto je pro mnoho lidí symbolem českého inženýrství a kvalitního designu. Pravidelní zákazníci automobilů této značky však mají jiný názor. Podle konspiračních teoretiků je logo Skoda Auto prázdné logo, neboť v něm není nic skryto. Někteří lidé to bere jako důkaz, že Skoda Auto je společnost bez skutečné identity, která se snaží získat zisky, spíše než zajímat o vztah mezi zákazníkem a vozem.