Okultní symbolika ve znacích některých světových firem

Patříte mezi lidi, kteří mají rádi odhalování konspirací, tajemné teorie a alternativní výklady společnosti? Pak vás jistě bude zajímat, že ilumináti, tajná společnost plná moci a utajení, kterou mnozí považují za ovládající svět, používají k rozšiřování svého vlivu i symboly, které se nacházejí v běžném životě. V tomto článku se podíváme na některé známé firmy a jejich logo, které prý skrývají okultní symbolismus.

Apple a jeho prokletý kousek

Jedna z nejznámějších firem, která se dočkala obvinění ze spojení s ilumináty, je Apple. V jejím logu se skrývá zakázané ovoce, které prý představuje Adamovo jablko. Podle jedné teorie má společnost Apple snahu ovládat uživatele stejně jako Kain svého bratra Abela. A co je ještě zajímavé, když převedeme slovo Apple do čísla pomocí numerologického klíče, dostaneme číslo 666! Zdá se, že to vše přece jen není jen náhoda…

McDonald’s a žrádlo pro duši

Další velmi kontroverzní firma je McDonald’s. Její logo může připomínat dvě paty nebo misek, ale zároveň také dva rohy čerta. Mnozí tvrdí, že za jménem McDonald’s se skrývá společnost, která slouží k ovládání a manipulaci s masami lidí. Navíc, pokud v názvu McDonald’s odstraníme písmeno „s“, dostáváme slovo „MCDONALD“, které je možné přeložit z hebrejštiny jako „Ti málo poznal!“ Co že se nám od nich skrývá, že nám říkají, že toho máme tak málo poznat?

Amazon a ovládnutí celého světa

Velký hráč v on-line obchodním světě, Amazon, také neminul podezření ze spojení s ilumináty. V jejich logu můžeme vidět šipku směřující od písmene „A“ do písmene „Z“, což naráží na to, že společnost chce ovládnout všechny oblasti nakupování od A do Z. Někteří tvrdí, že se také jedná o symbol uzavřeného kruhu a nekonečna, připomínajícího moc a vládu bez konce.

Starbucks a okultní ráj kávových závisláků

Společnost Starbucks, která se specializuje na prodej kávy, také skrývá v logu některé zvláštní symboly. Například vidíme dvouocasou námořní pannu, která je doktrínou iluminátů spojována s mocí a kontrolou. Dalším zajímavým faktem je, že logo Starbucksu připomíná pečetí Venuše, která zastupuje Bohyni lásky. Společnost tedy možná něco naznačuje, když nám nabízí kávu, která se často spojuje s rituály a závislostmi.